Föreningslokal

Föreningen har en kombinerad festlokal/övernattningslägenhet på Virebergsvägen 11,
plan -1 trappa.
Lokalen är till för både bostadsrättsinnehavare och hyresgäster och rymmer cirka 35 sittande matgäster eller max 70 personer utan bord.
För övernattning finns fyra bäddar (sängskåp).

Lokalen består av två större rum, pentry och toalett med dusch.

Rökförbud råder i lokalen!

För frågor kring hyra av föreningslokalen, maila: kansliet@brfdikten2.se

Eller ring: 08-27 72 34  (endast ons kl: 09.30-11.00)

Efter avlutat pass kommer representanter från styrelsen att kontrollera lokalen, att det är
i ordning på det sättet som DU vill finna den nästa gång du själv bokar!

Bokning:
Bokning görs via appen i telefonen eller via skärmarna i tvättstugorna.
Swisha in din betalning till vårt swishnummer 1236122402 minst ett dygn innan.

Priser:
Daghyra 09:00-17:00 (200 kronor).
Städat och klart klockan 17:00.
Kvällshyra från 17:00 (200 kronor).
Städat och klart 09:00 morgonen efter.
Övernattning från 17:00 (200 kronor) och disponeras efter överenskommelse med bokningsansvarig.

Betalning:
Du kan swisha din betalning till nummer 1236122402, kom ihåg att identifiera dig!
Har du inget swish kan du komma överens med Styrelsen om att betala kontant eller på det vis ni kommer överens om.

Avbokning:
Avbokning måste ske minst en vecka innan aktuellt hyrestillfälle annars tas full avgift ut, beroende på att andra ska få tillgång till lokalen.

Kök:
Det är förbjudet att steka i lokalen på grund av att köket saknar ventilation.
Uppvärmning går däremot bra.
I köket finns en frys, två kylskåp, spis, lös värmeplatta, dubbel kaffekokare, fyra termosar, porslin/bestick/glas för 30-35 personer samt övrig köksutrustning.
Inventarieförteckning finns i instruktionspärmen.

Instruktionspärm:
OBS! Läs noga om diskmaskinens skötsel!
Den som hyr ansvarar för att allt sköts efter de anvisningar som finns i instruktionspärmen (som finns i lokalen).
Instruktionspärmen innehåller bland annat inventarieförteckning men också tips på bordsplaceringar och städning.
Städutrustning finns i städskåpet i det inre rummet men den som hyr lokalen får själv hålla med rengörings- och diskmedel, toalettpapper och andra förbrukningsvaror.